Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego, na dostawę artykułów chemii gospodarczej i środków czystości
Nr sprawy DPS/ZP/2/2024
Tolkmicko, dnia 15.01.2024r.
Zapytanie ofertowe dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej równowartość 130 000 złotych bez podatku towarów i usług na dostawę artykułów chemii gospodarczej i środków czystości, chemii profesjonalnej, medycznych środków dezynfekujących oraz rękawic jednorazowych nitrylowych do Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku na 2024 roku
I. ZAMAWIAJĄCY
1) Oficjalna nazwa i adres Zamawiającego:
Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku
ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko
Tel./faks: 55 231-61-78, 55 231-61-63, e-mail: dpstol@wp.pl
2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt I.
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Nazwa nadana zamówieniu:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów chemii gospodarczej i środków czystości, chemii profesjonalnej, medycznych środków dezynfekcyjnych oraz rękawic jednorazowych nitrylowych do Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
2) Opis przedmiotu zamówienia
Asortyment i jego ilość wskazane zostały w formularzach cenowych w rozbiciu na TRZY pakiety – załączniki 1 do 3.
Dostawy realizowane będą od dnia podpisania umowy sukcesywnie do 31 grudnia 2024 roku, na podstawie jednostkowych zamówień nie częściej niż dwa razy w miesiącu.
III. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1) Wykonawca może złożyć ofertę na jeden, dwa lub trzy pakiety.
2) Termin wykonania zamówienia: od 29.01.2024r. do 31.12.2024 r.
3) Podstawy wykluczenia i warunki udziału w postępowaniu
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp
2. Zamawiający odrzuci oferty wykonawców:
1) którzy nie złożą oświadczenia, że nie zachodzą wobec nich przesłanki określone w ust. 1 pkt 1.1.
4) Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z wykonawcami
Do kontaktowania się z wykonawcami upoważniona jest: Elżbieta Ćwiklińska, tel. 55 231 61 78 wew. 20
W przedmiotowym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie: list, fax, email.
5) Sposób i termin składania ofert
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami z dopiskiem „Dostawa artykułów chemii gospodarczej i środków czystości, chemii profesjonalnej, medycznych środków dezynfekujących oraz rękawic jednorazowych nitrylowych do Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku” należy złożyć pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, do dnia 24 stycznia 2024 r. do godz. 13:00.
6) Termin otwarcia ofert
1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24 stycznia 2024 r. o godzinie 13:30.
2. Informacja z otwarcia ofert opublikowana zostanie na stronie internetowej zamawiającego www.dpstolkmicko.pl
7) Opis sposobu przygotowania oferty
1. Wykonawca składa tylko jedną ofertę.
2. Wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru określonego w załączniku nr 4,
2) pełnomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do złożenia oferty oraz innych dokumentów składanych wraz z ofertą;
3. Oferta jest jawna od chwili jej otwarcia. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp.
8) Kryteria oceny oferty: najniższa cena, (cena 100%):
1. Wykonawca poda cenę za wykonanie zamówienia w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik nr 1 do 3 do zapytania ofertowego według opisu w nim zawartego.
2. Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.
3. Cenę należy podać w PLN i wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji Wykonawcy, uwzględniając doświadczenie i wiedzę zawodową Wykonawcy, jak i wszelkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, podatki oraz rabaty, upusty itp., których Wykonawca zamierza udzielić.
4. Nie przewiduje się żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy, a płatność nastąpi zgodnie z zapisem umowy, której wzór załączono do zapytania ofertowego (załącznik nr 5 ).
5. Cena oferty winna być podana do dwóch miejsc po przecinku.
6. Niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe.
7. Cena oferty winna być ceną brutto, zawierającą podatek VAT.
8. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
9. Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
9) Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
Kryterium | Waga % |
Cena | 100 |
1. Sposób obliczania:
PK1 = [CN / CR x 100%] x 100
PK1 – ilość punktów dla kryterium
CN – najniższa oferowana cena brutto
CR – cena brutto oferty rozpatrywanej
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
3. W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych działań matematycznych będą zaokrąglane do dwóch miejsc po przecinku lub z większą dokładnością, jeśli przy zastosowaniu wymienionego zaokrąglenia nie występuje różnica w ilości przyznanych punktów.
10) Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający prześle wybranemu Wykonawcy uzupełniony o dane z oferty dwa egzemplarze umowy zgodne ze wzorem umowy, który stanowi załącznik nr 5 do zapytania ofertowego.
2. W celu zawarcia umowy osoba upoważniona do reprezentacji Wykonawcy winna podpisać umowę wskazaną w ust. 1 i odesłać jeden egzemplarzach Zamawiającemu.
3. Do umowy Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające umocowanie osób reprezentujących go przy podpisywaniu umowy do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
11) Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5,
2. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa wyżej, jeżeli w postępowaniu została złożona tylko jedna oferta.
3. Do umowy mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i Kodeksu cywilnego.
4. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
5. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
6. Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane we wzorze umowy (załącznik nr 5).
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2; tel. 55 231 61 63, fax 55 231 61 78, E-mail: dpstol@wp.pl
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku jest Pan Mateusz Szlachtowicz, kontakt: iodo@koni.pl, Tel. 695 311 523;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; świadczeniem usług pralniczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku w okresie od 02.01.2024r. do 31.12.2024r. nr DPS/ZP/5/2023/E.Ć.
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”
5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres: 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia albo okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, w zależności od tego, który z tych okresów będzie dłuższy;
6) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy będącego osobą fizyczną jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) osoba, której dane są przetwarzane, posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania jej danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osoba, której dane są przetwarzane, nie posiada:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawa do usunięcia danych osobowych;
b) prawa do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawa sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną o terminie podpisania umowy.
Anna Kurszewska DYREKTOR