DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ

WSTĘP

Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej DPS Tolkmicko.

DATY PUBLIKACJI I AKTUALIZACJI

  • Data publikacji strony internetowej: 15 czerwca 2015 r.
  • Data ostatniej aktualizacji: [26.03.2025]

STATUS ZGODNOŚCI

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

W Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku dnia 15 lutego 2022 r. przeprowadzono samoocenę dostępności strony internetowej dpstolkmicko.pl dla osób z niepełnosprawnościami. Dodatkowo skorzystano z narzędzia Test – European Internet Inclusion Initiative (http://checkers.eiii.eu/), które wykazało, że:

Strona internetowa dpstolkmicko.pl spełnia wymagania w 96,43% (stan na 09.10.2024 r.).

Raport dostępny tutaj

Niezgodności

  • Brak opisów alternatywnych dla niektórych obrazów.
  • Cześć plików PDF nie występuje w formie edytowalnej.

Trwają prace nad wyeliminowaniem wskazanych problemów.

DATA SPORZĄDZENIA DEKLARACJI I METODA OCENY

Oświadczenie sporządzono dnia 15 marca 2022 r. na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

SKRÓTY KLAWIATUROWE

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

UDOGODNIENIA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

  • Powiększanie czcionki.
  • Ustawienie wysokiego kontrastu.

INFORMACJE ZWROTNE I KONTAKT

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Robert Korsak

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Zgłoszenie powinno zawierać:

  • Dane kontaktowe osoby zgłaszającej.
  • Wskazanie strony lub elementu strony, którego dotyczy zgłoszenie.
  • Preferowany sposób udostępnienia informacji.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności nie jest możliwe, termin może zostać wydłużony do 2 miesięcy.

SKARGI I ODWOŁANIA

W przypadku niedotrzymania powyższych terminów lub odmowy realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego:

Dom Pomocy Społecznej

Można także złożyć skargę do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich