Zapytanie ofertowe nr 7/2016 na dostawę mięsa, wędlin i podrobów
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na „Dostawę mięsa, wędlin i podrobów” w drodze zapytania ofertowego o wartości poniżej 30 000 euro.
Zapytanie ofertowe nr 7/2016 na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.(Ogłoszenie dostępne jest również na stronie : dpstolkmicko.pl)
- Zamawiający:
Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko.
Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest:
Lucyna Rymsza – Tel/fax 55 231 61 63, 55 231 61 78 w godz. 7.30 – 15.30, e-mail: lucynarymsza@gmail.com
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i podrobów do stołówki Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku w ilościach podanych w Załączniku Nr 2. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania żywności. Ilości wskazane w Formularzu cenowym są ilościami szacunkowymi/ maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji dostaw w ilości mniejszej niż określone w formularzu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zrealizowanie dostaw w ilości mniejszej niż maksymalne, nie może być postawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy.
- Termin realizacji zamówienia:
Produkty mięsne będą dostarczane od dnia 02.01.2017 r do dnia 31.12.2017 r., co najmniej dwa razy w tygodniu w godz. 7.00 – 10.00, sukcesywnie, partiami, stosownie do potrzeb zamawiającego, każdorazowo na odrębne zamówienie jednostkowe, określające ilość i rodzaj produktów. Zamówienia będą składane w przeddzień dostawy telefonicznie lub faksem.
- Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
- Oferty z dopiskiem „Zapytanie ofertowe nr 7/2016 na dostawę mięsa, wędlin i podrobów” można składać w biurze DPS w Tolkmicku, przesłać pocztą, e-mailem lub faksem do dnia 19.12.2016 r.
- Warunki udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumenty wymagane od Wykonawców:
– wypełniony formularz oferty (zał. nr 1) i wypełniony formularz cenowy (zał. nr 2); – oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3);
– oświadczenie Wykonawcy o: wpisie do rejestru zakładów podlegających kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wprowadzeniu systemu HACCP, posiadaniu zgody właściwego organu inspekcji sanitarnej na przewóz (transport) pieczywa (załącznik nr 40;
– akceptacja warunków umowy (zał. nr 5);
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
- W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu.
ZAŁĄCZNIKI: Zapytanie ofertowe na dostawę mięsa, wędlin i podrobów