REGULAMIN NABORU NA WOLNE STANOWISKA URZĘDNICZE REFERENT W DPS W TOLKMICKU
REFERENT
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
UL. SZPITALNA 2
Załącznik do Zarządzenia Nr 5/2025
Tolkmicko, dnia 18 marca 2025 roku
DPS.DD.111.2.2025
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
DYREKTOR
Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
ogłasza nabór
na wolne stanowisko urzędnicze
REFERENT
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
UL. SZPITALNA 2
- Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2.
- Określenie stanowiska urzędniczego: Referent w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Wymagania niezbędne: (wynikające z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych) :
a) posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
d) znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków referenta,
e) znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku dotyczących rachunkowości budżetowej, finansów publicznych,
f) umiejętność biegłej obsługi komputera oraz pakietu Ms Office,
g) spełnianie jednego z poniższych warunków:
ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła (preferowana ekonomiczna) i posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy,
h) stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
i) ma nieposzlakowaną opinię.
Wymagania dodatkowe :
a) znajomość przepisów dotyczących odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
b) znajomość przepisów zamówień publicznych,
c) znajomość przepisów samorządowych,
d) znajomość przepisów podatkowych,
e) znajomość przepisów płacowych,
f) znajomość przepisów ZUS,
g) znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
h) znajomość ustawy o pomocy społecznej,
i) posiadanie wiedzy z zakresu aktów prawnych regulujących funkcjonowanie domu pomocy społecznej,
j) doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,
k) umiejętność analitycznego myślenia,
l) posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa,
m) kierowanie się zasadami etyki zawodowej,
n) posiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy. - Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie rachunkowości jednostki w układzie syntetycznym i analitycznym,
b) dokonywanie wstępnej analizy kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
c) terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych dotyczących rozliczeń i zobowiązań,
d) gromadzenie i przechowywanie dokumentacji księgowej w sposób zabezpieczający ją przed dostępem nieuprawnionych, zaginięciem lub zniszczeniem,
e) zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu dokumentów księgowych,
f) wprowadzanie przelewów wychodzących z rachunku bankowego,
g) prowadzenie rozliczeń bankowych,
h) wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Głównego księgowego lub Dyrektora. - Informacja o warunkach pracy:
a) Umowa o pracę w wymiarze ½ etatu na czas określony.
b) Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko,
c) Praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
d) Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpracą z pracownikami zakładu.
e) Wynagrodzenie zgodne z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 roku (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1638) w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i regulaminem wynagradzania pracowników w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
1) Życiorys (CV) wraz z podanym numerem telefonu, opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
2) List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
3) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
4) Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
6) Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
7) referencje (jeżeli kandydat je posiada) z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
8) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
9) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
10) Oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego będzie wymagane przed nawiązaniem stosunku pracy).
11) Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku Referenta.
12) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135).
13) Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
Uwaga!
– Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego”.
– wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
– Inne dokumenty poza wskazanymi wyżej będą zwracane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacji. Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji nie udziela się.
- Inne informacje:
a) Procedura naboru na stanowisko jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap – kwalifikacja formalna – otwarcie ofert i analiza złożonych dokumentów pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
II etap – kwalifikacja merytoryczna obejmująca test lub rozmowę kwalifikacyjną z
komisją rekrutacyjną powołaną przez dyrektora DPS w Tolkmicku.
Informacja o wynikach naboru zostanie niezwłocznie podana w Biuletynie Informacji
Publicznej DPS Tolkmicko dps.bip.powiat.elblag.pl oraz na tablicy ogłoszeń na
terenie Domu.
b) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres:
Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku,
82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2,
z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze Referenta”, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 marca 2025 r. do godz. 14:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki).
Oferty, które wpłyną do DPS w Tolkmicku po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, w nie zamkniętej kopercie lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
c) Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w pok. nr 8 Domu przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów, za jego potwierdzeniem. Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie w/w terminu nieodebrane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
d) Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela Pani Diana Tuzimek, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00, pod numerem telefonu: (55) 2316178 wew. 22.
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr 3/2025 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku z dnia 14 marca 2025 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze.
/-/ Anna Kurszewska
Dyrektor DPS w Tolkmicku