NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ADMINISTRATOR
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE ADMINISTRATOR
- Wymagania formalne
a) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b) Wykształcenie średnie lub wyższe.
c) Staż pracy:
– minimum 4 lata przy wykształceniu średnim.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość:
- przepisów z zakresu finansów publicznych;
- przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;
- Ustawy PZP;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
- przepisów Kodeksu Pracy;
- przepisów BHP i P-poż.
- Obsługa komputera – znajomości programów z pakietu MS Office.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność.
- Lojalność.
- Dokładność i sumienność.
- Operatywność oraz odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
Uwaga: przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Organizacja pracy oraz sprawowanie nadzoru i kontroli nad prawidłową realizacją zadań podległych stanowisk pracy, w tym:
- intendenta,
- magazyniera,
- kucharzy,
- praczek,
- kierowcy,
- dozorców,
- Sporządzanie i rozliczanie miesięcznych grafików pracy podległego personelu.
- Przekazywanie, w określonych terminach, stosownych zestawień czasu pracy podległego personelu, celem naliczenia wynagrodzenia.
- Czuwanie nad zabezpieczaniem prawidłowego funkcjonowania wszystkich urządzeń technicznych i energetycznych Domu, tj.: konserwacja, usuwanie usterek, bieżące naprawy.
- Dokonywanie zakupów niezbędnych części i podzespołów, gwarantujących ciągłość eksploatacji urządzeń, jak również wszystkich środków chemicznych, materiałów, przedmiotów i produktów, poza artykułami żywnościowymi i lekami, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Domu, zgodnie ze zgłaszanym zapotrzebowaniem poszczególnych komórek organizacyjnych wyodrębnionych w strukturze organizacyjnej jednostki.
- Czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem mienia Domu przed kradzieżą, pożarem, zniszczeniem poprzez zapewnienie właściwego dozoru.
- Czuwanie nad prawidłowym zabezpieczeniem funkcjonowania kotłowni, instalacji solarnej w celu utrzymania stałych dostaw ogrzewania, ciepłej wody i pary technologicznej oraz zapewnienie stałych dostaw i utrzymywanie niezbędnych zapasów opału.
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymywaniem czystości na terenie wokół Domu, w tym terenów zielonych.
- Zabezpieczanie prawidłowego funkcjonowania kuchni i pralni, ze szczególnym uwzględnieniem wyposażenia technicznego oraz stosowanych procedur.
- Dbałość o utrzymanie w należytej sprawności technicznej urządzeń będących na wyposażeniu kuchni i pralni.
- Przeprowadzanie bieżących i okresowych kontroli w zakresie:
- przestrzegania gramatury wydawanych posiłków, ich wartości kalorycznych i smakowych,
- zachowania, określonych odrębnymi przepisami, reżimów sanitarno- epidemiologicznych w bloku żywienia, pomieszczeniach magazynowych oraz kuchniach udostępnionych mieszkańcom Domu.
- Bieżące prowadzenie ścisłej ewidencji wydawanych kart drogowych, dokonywanych napraw, wymiany materiałów eksploatacyjnych i ogumienia oraz rozliczania zużytego paliwa.
- Dokonywanie okresowych przeglądów technicznych obiektów i urządzeń oraz stanowisk pracy i sporządzanie protokołów w tym zakresie.
- Kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z przestrzeganiem przez wszystkich pracowników Jednostki obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej, w tym: przeprowadzanie wstępnych i okresowych szkoleń pracowników Jednostki.
- Kompleksowe prowadzenie zagadnień związanych z realizacją ustawy – prawo zamówień publicznych.
- Kompleksowe gromadzenie przepisów, norm i zarządzeń, niezbędnych do realizacji zadań na zajmowanym stanowisku oraz zapoznawanie z nim pracowników zatrudnionych na podporządkowanych stanowiskach.
- Przedstawianie pisemnych propozycji do zakresów przydziału obowiązków służbowych podporządkowanym pracownikom.
- Opracowywanie planów dotyczących prac remontowo-modernizacyjnych prowadzonych w Domu.
- Wyposażanie pracowników w odzież ochronną i roboczą oraz sprzęt ochrony osobistej, zgodnie z obowiązującymi normami, w tym prowadzenie stosownej ewidencji.
- Opracowywanie, w oparciu o obowiązujące przepisy, norm zużycia odzieży ochronnej i roboczej i sprzętu ochrony osobistej.
- Podejmowanie działań zmierzających do oszczędnej gospodarki energią elektryczną, energią cieplną oraz eksploatacją urządzeń stanowiących wyposażenie Domu.
- Czynne włączanie się i uczestniczenie w imprezach organizowanych na terenie Domu.
- Udział w naradach personelu organizowanych przez administrację Domu.
- Współpraca z pracownikami Domu (Zespół Terapeutyczny), dotycząca realizacji indywidualnego planu opieki wynikająca z funkcji pracownika pierwszego kontaktu.
- Pełnienie zastępstwa podczas nieobecności pracownika na stanowisku ds. organizacji i kadr.
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony lub na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
- Praca administracyjno – biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy – 40 godzin tygodniowo.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
- pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze.
- Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej – załącznik nr 1.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 2.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku pracownika socjalnego – załącznik nr 3.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe – załącznik nr 4.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 5.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku 82-340, ul. Szpitalna 2. Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko administratora” – w terminie do dnia 18.01.2019 r. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne (formalne) oraz złożyli wszystkie wymagane dokumenty będą informowani drogą telefoniczną, elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. dps.bip.powiat.elblag.pl), na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS oraz na stronie internetowej DPS Tolkmicko.
Tolkmicko 31.12.2018 rok
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Anna Kurszewska
Załączniki: